Miami dag 5,

5 augustus 2017 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend met een hovergraft een boottocht door de Everglades gemaakt, het was erg leuk. Aansluitend was er een krokodillen show, geweldig. Vanmiddag naar een mooi strand geweest. En vanavond heerlijk gegeten bij een zeer goed Italiaans Restaurant. Nu nog buiten bij het zwembad, aan een biertje. Zo naar bed. Morgenochtend de koffers inpakken, dan richting het vliegveld, En dan is onze geweldige vakantie afgelopen. Erg fijn, dat jullie allemaal ons gevolgd hebben, en bedankt voor de vele leuke reacties. Tot in Nederland !!!  Liefs, Conny, Hans & Mick, xxx

1. Joke Reedijk:
    5 augustus 2017
    Het was heel leuk om jullie te volgen. Fijne terug vlucht
  2. Ankie:
    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt. Zo leuk om dat mee te maken. Hele goeie reis terug en welkom thuis!
  3. Betsie:
    5 augustus 2017
    Fijne vlucht terug en welkom thuis!
  4. Henneke:
    jullie hebben een super mooie reis gemaakt met veel mooie herinneringen, goeie vlucht terug
  5. Jacqueline:
    5 augustus 2017
    Fijn dat jullie zo genoten hebben!! Hele goede reis terug en alvast welkom thuis!